Positiva Tessan!

Just nu känns allt så himla bra och jag har insett att jag har det riktigt bra.
Jag mår toppen och humöret är på topp.
Livet kan inte bli så mycket bättre just nu.
Man måste försöka tänka så mycket positivt man bara kan och komma ihåg allt bra man har.
Jag kan göra min lista jätte lång just nu.

Jag har en underbar pojkvän som jag älskar över allt annat och som jag vill dela resten av mitt liv med.
Jag har dom bästa vännerna man kan tänka sig. Utan dom skulle jag inte klara mig.
Jag har en underbar familj och en jätte stor härlig släkt.
Jag bor i en jätte stor och trivsam lägenhet.
Jag har ett jobb som jag trivs i och kan utvecklas i varje dag.
Jag har dom 2 sötaste katterna på jorden.
Jag har en bil som tar mig till jobbet varje dag.
Jag kommer att få åka utomlands i sommar igen.
Jag har möjligheten att gå på världens roligaste träning tillsammans med mina vänner flera gånger i veckan.
Jag har hälsan på min sida, är sällan sjuk.
Jag har lyckats köpa en systemkamera så jag kan få hålla på med det jag tycker om.

Allt detta får man verkligen inte glömma bort att tänka på. Jag ska verkligen vara tacksam över detta, och det är jag verkligen vill ja lova =).


Kommentarer
Postat av: Maria

Fy fan vad bra skrivet =) Man får nästan en tår i ögat. Jag mår så bra av att höra att du är lycklig. Då är jag oxå lycklig=) Love you! Puss och Kram

2009-03-09 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0