Bruce Springsteen 5 Juni 2009

Den 5 Juni 2009 är ett datum som jag aldrig kommer att glömma.
En väldigt speciell och unik dag... Och framför allt hur rolig som helst.
Tror dom 3 personerna som jag kommer att dela det här minnet med tänker samma som mig.
Och kanske även dom andra 30 000 personerna som oxå var där =)
Talar nämligen om Bruce Springsteens konsert på Stockholm Stadion :D
En oförglömlig kväll.....

Tycker det är ett under att jag ens lyckades få tag på biljetter! Visste så fort jag fick reda på att biljetterna skulle släppas att dom skulle jag bara haa!
Hade aldrig lyssnat speciellt mycket på Springsteen innan konserten men jag visste att inte skulle bli besviken. och jag skulle banne mig ha sett honom innan han lägger av med musiken.

Gissa om jag gillar honom 100 gånger mer nu än innan?!...... Brucan äger! Det är konstaterat, han är en legend! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0