Sälen, ett helt annat ställe på sommaren....

Sitter i en liten liten stuga uppe i Lima ca 3 mil söder om Sälen.
Jag och Jonathan har det lugnt och skönt här medans mamma, pappa, syster och moster med familj är och kolla på Diggiloo. Vi ska strax åka och hämta hela högen.
Blir ganska trångt och sitta 10 pers i den här lilla stugan, men det är mysigt. ^^ Synd bara att det inte finns nån mjuk och skön soffa och sitta på, utan här är det pinnstolar som gäller haha. Snacka träsmak i arslet!

Vi kom upp hit igår eftermiddag och tänkte åka hem imorn förmiddag. 2 nätter räcker alldeles bra för mig haha.
Imorn blir det ju födelsedagsfest/inflyttningsfest, det får man ju för guds skull inte missa! =)

Jag och Jonathan har vart uppe och åkt runt lite i Sälenfjällen idag. Snacka om att de är dött på sommarhalvåret.
Är ju såklart mycket mysigare i fjällen när det är metervis med snö =)
Hade velat åkt upp med liften till toppen, men de fick bli en annan gång. Hade inte riktigt de rätta kläderna på mig.
Till vintern ska jag banne mig åka upp hit och åka lite slalom, var alldeles för länge sen nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-24 @ 23:55:32
Postat av: Jess

Mysigt det låter! älskar utflykter till stugor i fjärran städer (byar) ;)



Ska ni inte ner nåt till Gbg? Jag ska ha inflyttningsfest i augusti eller september... Skulle vara grymt om ni kom :) Ni får självklart sova över om ni vill :) Kram!

2009-07-24 @ 23:57:07
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0