Nu är det nära, mycket nära =)

Snacka om att jag gjorde ett monsterpass igår!! Började jobba klockan 08:00 och jobbade som vanligt fram till 18:20. Direkt efter stängning så var det dags för inventering! Av hela butiken dessutom!
Vi brukar oftast dela upp den på två kvällar.
Kl 23:30 var jag hemma igårkväll. Vart alltst en arbetsdag på 15,5 timmar. Snacka om att ja hade grus i ögonen haha.
Är helt förvånad över mig själv att jag ens lyckades räkna rätt!? :D

Så nu längtar jag 100 gånger mer till min semester. Men jag känner nu att den är såååå nära! :D
Jonathan har redan fått sin semester idag :P Men ja ska jobba två dagar till.
Idag slutatde jag iaf kl 11, vilket var gudomliskt skönt ^^
Vi drog in till Örebro när han kom hem. Först käkade vi lunch på Jensens Böfhus, och sen drog vi ut till Marieberg och shoppa lite kläder. Jonathan handlade såklart mest. Han lyckas alltid hitta så mycket fint. Fusk tycker jag! =)
Sen åkte vi till Mio och kollade runt lite efter ett köksbord. Vårat kök i huset är ju inte jätte stort, så vårat gigantiska bord för 6 pers på 2 meter får ju inte plats! =( Får använda de som ett matsalsbord istället ^^
Men vi hittade iaf ett jätte fint som vi bestämmde oss för att köpa =) Och det kommer att komma om ca 3 veckor precis lagom till vi ska flytta :D






Tror det kommer passa toppen bra i vårat ljusa kök ^^ Jag är såå nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0