Im Back! =)

3 Månaders uppehåll vart det visst.... Men nu tänkte ja skulle försöka återuppliva den gammle bloggen haha.
Har tänkt många gånger att ja skulle ta och börja igen. Vi får hoppas att jag får inspiration till att hålla igång.
Känns som att jag skulle vilja ha en ny design, men ja är ju så kass på sånt =)

Är mycket som har hänt sen i våras. Nästan bara positivaa saker faktiskt ^^
Men det allra största och roligaste är nog att jag och Jonathan har gått och köpt hus!! :D
Gissa om vi är lyckliga?! Äntligen säger jag bara!
Kan nog inte fatta det riktigt än tror jag...
Vi har hittat ett såå bra hus här i Gyttorp. Jag vill flytta NU NU NU! :D


Här kommer vi bo =)
Det bästa av allt är att det finns dubbelgarage, inglasad altan och soldäck på framsidan. ^^
Kan inte bli bättre faktiskt. Känns riktigt bra iaf och här ska jag bo hela livet! =)

Nu väntar vi bara på att vi ska bli av med våran lägenhet här i Gyttorp.
Det allra ultimata vore ju om vi kunde få flytta i augusti under våran semester.
Ingen som vet nån som är intresserad av en 4 r o k med egen uteplats och balkong? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0