Varför tog helgen slut...?

Jisses vilken bra helg jag har haft, jag ville inte den skulle ta slut!
Har njutit av varje sekund.
I fredags hade jag och Jonathan mys här hemma med god mat, lite vin och film.
I lördags hade jag så kul! Först på eftermiddan så var vi på kalas, Tony hade fyllt.
Sen kom mina underbara vänner hem till oss och med sig hade som pizza! =) Mums.
Kl 21 hade jag bokat en bana på Strike, så vi drog in till Örebro med pappas "limosin" haha. Fränt och kunna åka 6 pers i samma bil helt lagligt.
Jävlar vilken flyt jag hade på Strike sen då! Hade inställnigen att jag skulle vinna över alla. Och med den inställningen gick det tydligen väldigt bra. Jag vann med massor av poäng, har nog aldrig spelat så bra haha.
Sen var ju jag den enda som var nykter oxå men det hör nog inte till saken haha.
Efter bowlingen drog vi vidare till Klaras och dansa loss lite grann.
Sen framåt natten var vi såklart hungriga igen haha. Så vi drog såklart till Max (sveriges bästa hamburgehak enligt mig).
Kl 04:00 tror jag klockan var när jag kom i säng den natten.
Gud så roligt vi hade! :D

     
   

Igår hade jag världens bästa mysdag! Så skönt och bara gå runt i mysbyxor en hel dag och inte behöva tänka på nånting.
Vi fick ett roligt besök av Maria och Jocke på eftermiddan. Dom var hur tappra och duktiga som gick hela vägen från Nora till Gyttorp, i STORM och regnrusk!
Sen kollade jag och Jonathan på en skit rolig film. The Love Guru. Skrattade nästan hela tiden haha! :D

Man uppskattar verkligen helgerna så himla mycket mer när Jonathan bara är hemma då. Jag tar verkligen vara på varje sekund.
Och jag är så glad att vi kan hitta på så roliga saker tillsammans med våra vänner.
Utan han och mina vänner skulle mitt liv inte vara värt att leva..

Just nu älskar jag verkligen mitt liv!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0