Januarisegt..

Alldeles trött är jag nu, precis hemkommen från ett step up pass. Tror jag kommer sova gott inatt!

Har vart en najs dag idag, lite seg kanske dock.
Tiden går så långsamt i Januari... =) Känns dessutom som att det var en evihet sen jag fick lön!!
Det är tomt i min plånbok iaf.... Är det tomt i din oxå?
Är tomt i alla kunders plånböcker oxå tror jag, för inte har vi speciellt många inte.
Men det är ju så bra så! =) Desstå fler som håller sig nykrta!!

Nu ska jag facebooka lite (vilket har blivit lite lätt beroendeframkallande haha), sen ska jag gå upp och kolla på Top model (som jag såklart har spelat in haha). Vet redan vem som kommer vinna, men det är lika kul och kolla ändå! ^^
Bara för att det blir så snygga bilder!
Se själv:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0