Röd dag!

Yes idag börjar mitt favorit program igen! :D En ny säsong av Top Model, ska bli spännande ^^

Idag har det vart skönt med lite ledigt, älskar och ligga och grisa i sängen och få gå upp när man vill!
Jag och Jonathan drog in till Örebro en sväng på förmiddan. Köpte en ny klocka på Ur & Penn, fick ett presentkort därifrån i julklapp. Väldigt tjusig klocka blev det iaf. Läder bandet är typ turkos, blågrön. Min färg iaf ^^ Sen är själva klockan i silver och så har den diamanter runt om.
Håller väl säkert i ett år eller två skulle jag tro :D Det brukar mina klockor göra.

Nu vart jag sugen på en skvätt kaffe! Vi skulle köpa en ny bryggare på Elgiganten, den vi hade tittat ut var på Rea. Men precis när vi kom till kaffebryggaravdelningen så såg vi hur en gubbe och kärring tar det sista exemplaret! Snacka irriterande! Tji fick vi!....Lika tur som vanligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0