Då var det 2009 då...

Då var det ett nytt år, 2009. Känns lite konstigt =) 2008 var ett himla bra år, gick dock väldigt fort. Det jag kommer minnas mest från 2008 är nog min och Jonathans första "riktiga" långa semester tillsammans. Våran Rhodos resa och Barcelona resan vi gjorde nu i vinter.
Ser fram emot och se vad som kommer hända under det här året!

Igår firade vi nyårsafton här hemma hos oss =) Var himla roligt, ett lyckat avslut på året blev det iaf.
Bjöd på en tre rätters middag. Snittar och mousserat till förrätt, kycklingfilé och klytfpotatis med tzatsiki till varmrätt, chokladkaka och pepparkaks cheesecake till efterrätt =) Smaskigt värre.
När klockan närmade sig 24 gick vi alla ut till golfbanan och smällde raketer såklart. Då även tillsammans med hela min släkt som firade hemma hos moster som oxå bo här =)

Tack alla mina vänner gjorde nyårsafton till en lyckad fest!

     
 

Kommentarer
Postat av: Maria och Jocke

Tack för en skit kul nyårsfest =) Och tusen tack för en underbar middag. Du är kung i köket;)

2009-01-02 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0