Träning ska vara kul!

Kom nyss hem från ett riktigt roligt boxningspass! Var as jobbigt men hur kul som helst! :D
När man har kul på träningen orkar man dessutom  ta i extra mycket!
Inte så svårt att ha roligt när man boxas med Maria heller haha.
Känner mig extra duktig idag för jag har gått över 12000 steg, woho!

Helgen har som vanligt varit mycket skoj! Hade fredagsmys med ost & kex och Let´s Dance hemma hos Maria och Jocke ^^ Sen var det dags för jobb på lördagen.
På kvällen drog vi till Bångbrofolkan med Maria och Jocke =) Var nått hårdrocksband som spelade där. Var himla skoj, inte varje dag man festar i Bångbro inte, men det händer ^^
Här kommer lite bilder som vi fota innan vi åkte haha.

     


Kommentarer
Postat av: Maria

Gryma bilder =) Tack själv för en rolig helg och en kanon träning... hehe

2009-02-03 @ 14:58:28
Postat av: Richard

Åh vad avis jag blir :) Nån dag ska väl jag med ha en... just nu behöver jag dock en ny digitalkamera med eftersom jag råkat ha sönder min på fyllan... oops! Ja det är bra, själv? kram

2009-02-04 @ 18:29:12
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0