Alla ♥ Dag

Denna helg blir oerhört lugn om man jämför med den förra haha.
Har jobbat hela helgen, men nu är jag äntligen ledig =)

Fick ta emot en del skit på jobbet idag av en kund som kom in och var redigt berusad. Kunden fick då inte handla av mig såklart. Fick ta en lång diskussion med denna om varför. Hatar verkligen sånt, kan dom bara inte acceptera...
Kunden ringde sedan upp lite senare och skällde ut mig ytterligare....Jag hade bara gjort fel som nekade denna...
Jaja... =) Bara blunda och glömma, men man blir lite smått irriterad. Tycker dessutom synd om dom människorna faktiskt.

Alla ♥ dag är det idag dessutom =) Det ska vi iaf fira ^^ Jag och Jonathan ska åka till Örebro om en stund. Käka på nån god restaurang och sedan gå på bio.
Vi ska se den nya The Wrestler. Såg i tidningen att den hade fått väldigt bra kritik, ska bli spännande.



Vill även ge en jätte stoooor alla ♥ dagkram till min underbara Maria idag! ^^
Det är hon verkligen värd!! ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Berätta hur filmen var sen, jag vill veta! :)

2009-02-15 @ 22:23:10
URL: http://vikstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0