Wall-E den super söta roboten!

Tusen tack för alla jätte fina komentarer!! ^^ Dom gjorde mig rörd. =)
Nu ska jag kämpa!

Är precis hemkommen från Örebro. Har vart på bio och sett Wall-E tillsammans med Maria och hennes syskonbarn.
Var himla roligt och filmen var verkligen kanon! Skratta jätte mycket och det är väl ingen som inte blir kär i den lilla roboten haha. Vältigt fin film men bra budskap! Kan verkligen rekomenderas!



Igår jag jag ute och svängde mina lurviga med Maria och Camilla. Kicki kunde tyvärr inte följa med =(
Vi hade tänkt och festa i Linde eftersom det var Lindemarken. Men när vi kom dit var det dött. Typiskt Linde =)
Så vi fortsatte mot Örebro. Tillslut hittade vi ett ställe där vi kom in haha. Försökte med Frimis och Harrys men utan resultat. Kände mig väldigt liten då haha. Men på Björnstugan var dom snälla =) Var premiär där oxå, och vi vart positivt överaskade. Hel najsigt plejs =)
Vi dansa all night long! :D

Nu vet ja inte va ja ska hitta på, Jonathan är i Sälen och fiskar hela helgen. Känner mig dock lite trötter, känns fortfarande att man festa igår =)
Har ju ett par filmer som ja kan kolla på hehe.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!!Aa är den bra asså?!Ja vill se den men tyckte inte den verka bra!!men den kanske är värd att se =)

Kram Linda(Malins kusin) =)

2008-09-21 @ 16:58:20
URL: http://asomilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0