Två minisemestrar!

Hej hallå bloggen! =)
Känns som att jag bara är hemma och vänder, om några timmar ska jag sätta mig på en buss som ska ta mig till Stockholm! Där ska jag hoppa på Cinderella och följa med på Unionen kryssningen. Ska bli väldigt roligt!
Ska åka med två av mina arbetspolare och så kommer ja även träffa på två av mina gamla arbetskamrater! :D
Jag är taggad!
Väldigt bra sett att avsluta min semester på dessutom, för på tisdag börjar allvaret igen..



Minisemestern i Ullared var toppen! Tack Camilla för att du ville dela den med mej! ^^
Jobbigaste är ju såklart den himelskt långa bilresan dit. Men det är väl den som gör att man bara åker dit en gång om året. Då blir det ju lixom ännu mer roligare att komma ner dit =)
Var väldigt skönt att shoppa där på en vardag, är mycket lugnare då.
Och den här gången så bodde vi en av dom största stugorna men hela 8 bäddar. Hur stor som helst! =)

Jag och Camilla vi shoppade massor! =) Gardiner, duschdraperi, 3 skjortklänningar, 1 vinterjacka, mysbyxor, 2 sällskapsspel, prydnadssaker och massa massa hygienartiklar. Kvittot vart väldigt lååångt! :D

På hemvägen stannade vi vid ett farligt ställe hehe. Nämligen Cloetta fabriken. Oj oj va mycket godis det fanns där!!
Handlade för en 100 lapp och fick hur mycket som helst, dom säljer ju allt så mycket billigare där.
Andrahands sorteringen you know.

Nä nu måste jag fortsätta packa...so long suckers! haha :D

Kommentarer
Postat av: Mallan

Sicken jädra kryssning!!

2008-09-08 @ 23:00:48
URL: http://mallanbrallan82.blogg.se/
Postat av: Tanja

NÄ FY FAN MISSA JAG CLOETTA!!! :'(

2008-09-09 @ 13:01:50
URL: http://tanathradiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0