Toppenhelg!

Är nyss hemkommen från ett träningspass med Affrodans, som verkligen är super kul! :D
Men ja tror nog inte att det var så bra att ja gick på det kanske, min kropp är inte i form.
Känner att det är en förkylning/infektion på G =( Kan nästan slå vad om att ja är sjuk imorn. Bara jag inte blir liggandes med feber, det har jag verkligen inte tid med haha.

Helgen har varit kalas bra! Vi har haft en gäst här hela helgen oxå. Våran kompis Mikael. Är så sällan han är här hemma i Sverige, annars jobbar han som fiskeguide i antingen Alaksa eller Argentina. Så det var kul och träffa honom.
I fredags när jag kom hem från jobbet lagade jag en pizza som vi korka upp lite rödvin till. =) Plus att det vart en del sällskapsspel.
Igår var vi bjudna på mat hemma hos mormor och morfar, min morfar fyllde nämligen år. Det roliga är att Mikael var med förra året oxå haha. Så han lyckades pricka in samma helg som för ett år sen =)
På kvällen vart vi sugna på att spela lite mer roliga spel och Maria och Jocke var roligt nog oxå sugna =)
Så vi hade en spelkväll hemma hos dom sen vilken var väldans roligt. Skratta sååå mycket haha.

Nu ska jag bara slänga mig i soffan och njuta av dom sista timmarna av helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0