Stressigt värre.

Gudars! Jag hinner inte med nånting nu på vardagarna. Kommer hem 18:30. Och starx efter 19 åker jag in till stan igen på träningen. På en halvtimma ska jag hinna byta om, slänga i mig nått och äta, och som idag även slänga i en tvätt i maskin.
Men det får det vara värt! =) Krävs bara lite extra planering.
Och jag jobbar ju inte alla dagar varje vecka heller.

Mina morgonpromenader har gått jätte bra och det är så skönt. Går 3 km på en halvtimma. Gick både imorse och igår.
Vädret har varit så fint oxå, tog en jätte fin bild över sjön som ja ska visa när jag hinner lägga in bilderna från mobilen =)
Har fått ihop över 12.000 steg både idag och igår! :D Jippi!

Nu ska jag hänga lite tvätt och njuta en timma framför tvn innan de är dags för sängen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0