Stolt Tessan!

Nu känns det riktigt bra faktiskt. Jag känner mig jätte duktig och är stolt över mig själv.
Känns som att jag har tappat suget på allt sött. Kanske för att jag är riktigt motiverad den här gången. ^^
Det negativa från i helgen var väl alkoholen, det är absolut inte nyttigt. Och sen dagen efter vart de bakismat bestående av en hamburgare. Men de kändes som att kroppen sa tack efter att jag hade ätit den haha. Är man bakis är lite fett bra.
Men inge sött alls har jag ätit! :D Ett litet plus iaf.

Kom just hem från ett boxningspass. Kändes mycket skönt. Kommer troligtvis ha lite träningsvärk i armarna =)
Dom fick jobba hårt känner jag nu.

Ska ställa klockan 40 min tidigare imorn och verkligen försöka ta mig upp ur sängen och ge mig ut på en morgonpromenad imorn. Det har jag nog aldrig gjort förut :D Nån gång måste vara den första.
Heja Tessan!!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hejja hejja Tessan!!

2008-09-23 @ 19:17:29
URL: http://mallanbrallan82.blogg.se/
Postat av: Theres

Är ju i samma sits som du tjejen! Man försöker ju intala sig själv att jag har alltid sett ut så här...men så är inte fallet! Lycka till nu! Ja ska ju oxå försöka, men alkoholen är min största bov! DAMN! Aja, ta hand om dej! Kramar!

2008-09-24 @ 17:59:03
URL: http://klossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0