Semster i Ullared =)

Om jag fick träningsvärk sen igår? Svar: JA! =)
Och ja bättre på den lite nu känner jag efter ett pass med Step up!

Har varit och flängt hela dagen idag känns det som. Var till frisören i Linde först. Sen åkte ja hem och slängde i mig lite mat innan ja skulle iväg igen. Fick lov och köra katterna till Kopparberg. Var inte riktigt tänkt så från början men Jonathan är tvungen att jobba över den här veckan så han kommer inte hem förens till helgen. Och ja ska ju till Ullared imorn! :D
Tur att det finns en svärmor som kan hjälpa till.
Sen kl halv åtta var det ju träningen. Har inte vart hemma nånting idag knappt.

Ska bli väldans kul faktiskt att åka till Gekås och shoppa lite :D Kommer vara kvar till på fredag. Blir jag, Camilla, mamma, pappa, Merja och Tony. Vi ska dela på en stor lägenhet där.
Tycker det är tråkigt att Tanja och Jonathan inte kunde följa med bara =(. Men men...

Ska väl kanske ta och packa väskan nu kanske =)
Vi hörs på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0