Noramarken!

Nu är hösten här, och den årliga Noramarken har varit i helgen.
Istället för att gå ut här i Nora på fredagen drog jag och tjejerna in till Örebro och dansa på Harrys.
Första gången jag var där faktiskt. Helt okej, men Klaras är nog ändå min favorit ^^
Så himla kul att vi kunde åka alla den här gången :D

På lördagen vart den marken när vi hade vaknat och piggnat till =)
Köpte 13 par strumpor och lite torra markandskarameller..brukar inte direkt storshoppa när det är marken.
Sen framåt kvällen var det dags för fest igen haha. Nu i nora såklart ^^
Var inne på hotellet och dansa lite, var väldigt trevligt! Men ja vette fan om det var lite dåligt med folk? Har för mig att det brukar vara knökat. Kanske det dyra inträdet gjorde sitt?

Jag och Jonathan kände för att gå på marken även på söndagen. Då handlade vi lite mer =)
Jag köpte mig en ny väska =) Och så köpte vi en MagicBullet!
Är nog den bästa köksmaskinen ja äger haha. Sååå bra! Har redan gjort flera goda smoothisar och det är ju så himla lätt. Inget krångel alls! =)

Har vart en bra helg helt enkelt, den har kännts lång framför allt. Men det kan ju bero på att ja har semster! =D
Tyvärr vart de inga bilder från helgen =( Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0