Fartfylld helg!

Sorry, dåligt med inlägg nu på ett par dagar. Hinner knappt sitta framför datorn ens..
Helgen var iaf toppen, hade hur kul som helst. Var party både fredag och lördag.
Vi var hemma hos storebror Fredrik och festa båda dagarna.
På fredagen började vi med en liten kräftskiva hos svärmor och svärfar först. Men dock utan kräftor för min del :D
Köttfärspaj är mycket godare ;)
Var verkligen kul och träffa alla kompisar! =)
Framåt natten gick vi ut på tivolit och kasta lite boll och vann en massa gosedjur haha.
Vart inte så många bilder tyvärr. Kanske kan få några av Maria, hon lyckades få några riktigt roliga. =)
Hinner jag så ska jag lägga in dom ikväll.

Vart ingen morgonpromenad imorse =( När klockan ringde imorse och jag titta ut var det värsta dimman. Såg knappt nånting. Så inte våga jag gå ut i den heller. =) Vet ju aldrig vad man kan springa in i :D
Nu blir det min klassiska äggmacka till frukost, gött de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0