Back to work och vardagen..

Imorse var det dags...fick åter igen vakna till väckarklockan.
Men att gå tillbaka till jobbet var inte alls hemskt =) Jag känner att jag har laddat batterierna och fått nya krafter.
Var bara lite trött, kanske dels berodde på att jag kom hem från kryssningen igår. ^^
Den var kalas! Hade skit kul! Dansa hela natten lång! Kanoners helt enkelt!

Den här gången lyckades jag se Skarpö :D Systembolagets kursgård ligger där. Alltid när man är där så ser man finlandsfärjorna åka förbi alldeles utanför huset. Så det var kul och se kursgården från ett annat håll =)
Finns ju miljoners med öar i sthlms skärgård så det var inte lätt och hitta den rätt ön precis.

  
Pernilla och Jenny på Cinderella. Även kursgården som man  inte ser så bra direkt haha ^^


Är bara hem och vänder nu efter jobbet. kl 19:30 börjar träningen. Är stongt av mig att palla mig dit trots att ingen av dom andra tjejerna ska dit =)
Har gjort en super god smoothie nu så jag ska orka träningen. Coop har börjat med smoothie frukt i påse.
Super smidigt och jätte gott! Man slipper lixom stå och skära och skala själv, bara att kasta i haha.

Kommentarer
Postat av: malena

Hej. Sökte på Skarpö på google och hittade till dig. Har alltid undrat vilka båtar som åker bort och vilka som åker hem. det diskuteras ju alltid när man är på kurs. Eller hur? Vilken butik jobbar du i? Jag jobbar i Gnesta, i stegtävlingen heter vi The Gnestars, vad heter ni pch hur går det för dig?



Hälsningar Malena

2008-09-25 @ 12:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0