Alvedon is the shit!

Alvedon är en bra uppfinning tycker jag =) Allt blir så mycket lättre med lite alvedon haha.
Skulle nog inte ha klarat arbetsdagen utan det. Gränsen går vid feber, då är jag garanterat hemma!
Var många kunder som kom in och snora, jag är verkligen inte den enda.

Jag är så sugen på nå gott och äta, typ en äggmacka. Men jag har ingen smak eller luktsinne kvar så det är inte alls nå kul. Då kan man lika gärna vara utan.

Idag är det ju massa bra på tv, och allt går samma tid på olika kanaler! Damit!
Idol, Top Model och Vem kan slå Filip och Fredrik.
Tur är väl det att jag kan spela in =)


Slänger in en bild på mig och Jonathan bara för att ja saknar honom så!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0