Skön torsdag.

Igår hade jag en heeelt ledig dag! :D Och jag gjorde bara en massa skoj.
Tidigt på förmiddan åkte jag och Maria in till Örebro och shoppa.
Hur kul är inte de? =)
Hittade ett par mörka jeans för halva priset på Gina. Ett par höst stövlar på Wedins. Och en tjockare stickad tröja på Vero Moda. Vart jätte nöjdisch!

Igår kom älskling hem oxå, så vi passa på att gå på bio =)
Såg filmen Tropic Thunder men Ben Stiller. Helt okej film, den hade sina roliga stunder. :D



Önskar att jag fick vara hemma med honom idag oxå och bara mysa ^^
Men tyvärr så kallar plickten...gotta go to work..

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är alltid lika skoj att få schoppa med en sådan snygging som du ;)

2008-10-03 @ 11:23:27
Postat av: Linda

Vill mä se den filmen =)..Ska du se Rallybrudar när den kommer?!den verkar skit grym!!!Kram Linda

2008-10-05 @ 12:04:04
URL: http://asomilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0