Nu är jag trött!

Sängen väntar för mig nu...kommer somna på störten!
Den här och gårddagen har vart dom fartfullaste på mycket länge!
Igår jobbade jag nämligen hela dagen. På en söndag?, tänker ni då.
Japp de stämmer =) Vi har fått ett nytt kassasystem och det kan ju bara bytas under stängning så därför på en söndag.
Jag fick vara med och verifiera alla kassor och datorer och se till att dom fungerade som de skulle.
Som tur var så gick hela dagen jätte smidigt, inget som krånglade.

Idag skulle heeela personalen utbildas i det nya systemet. Har varit så mycket att lära och ta in för att sedan hjälpa alla det andra med. Inte lätt när allt är nytt, men så är det alltid i början.
Började 8:00 imorse och slutade 18:30. Åkte direkt till träningen efter jobbet. Var väl kanske inte så pigg på träna men det gick bara bra =)
Igår var ja så duktig att jag gick hem från jobbet. Det var ju så fint väder. Tog ca en timma att gå mellan Nora och Gyttorp. =)

Kommentarer
Postat av: Jess

Oj det var duktigt! kämpa på :D

2008-10-20 @ 21:49:30
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0