Nice helg!

Söndag är den stora mysbyxdagen! :D Det är standard ^^ Mysmongos brukar jag kalla oss.
Den efterlängtade helgen är snart slut =( Men den har vart såå skön.
I fredags var det ju tacos och vin och Idol som gällde.
Skönt med sovmorgon på lördagen, hade det lugnt och skönt hela dagen.
På kvällen åkte vi in till Örebro och gick på Rallybrudar :D Den var faktiskt bra!
Och nu är jag äntligen GULDmedlem på SF haha.

Solen sken så fint i morse när vi vakna. Tvinga med Jonathan ut på en promenad, sååå skönt var det ^^
Dagen har kännts rätt lång och vi har hunnit med massa saker.
Kom nyss hem från ett pass med Afro Energy, alltig lika roligt =)

Har skickat efter nya julgardiner idag från Jotex.


Fina va? =) Tror att dom kommer passa finnemang i mitt "gammaldagsiga" kök.
Kommer även att ha en kappa.
Nu fick jag genast lite julkänslor haha och blev sugen på lite glögg ^^

Kommentarer
Postat av: Maria

Så du har oxå lite julkänsla i kroppen=)

Snygga gardiner dom kommer bli finemang!

2008-10-13 @ 16:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0