Långsöndag.

Gu vad bra det kändes i söndags morse när jag gick upp och kom på att man skulle virda om klockan! =) Jag trodde nämligen att klockan var 10, men det visade sig ju att den bara var 9 haha. Dagen vart genast mycket längre!
Hela söndagen kändes väldigt lång.

På eftermiddan åkte vi till Striberg, min syster Tanja har ju fått höstlov så hon har kommit hem.
Var jätte kul att se henne, har saknat henne mycket!



Tanja var jätte snäll och lagade mat, fläskfile och potatisgratäng. Väldans gott! =)
En himla mysig dag vart de, tillsammmans med hela familjen ^^

Lite senare på eftermiddagen kom även moster med familj. Även dom ville såklart träffa Tanja nu när hon är hemma.
Jag passade självklart på att fota Simon och Ludvig lite grann haha.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0