Jag & Jonathan 4 år!

Idag är det min och Jonathans dag!! :D Idag har vi vart tillsammans i 4 år! Herregud, 4 år...tiden går så fort.
Helt underbara 4 år har det varit ^^ Älskar honom mer för varje dag!
Tyvärr får jag fira våran dag utan honom =( Idag önska jag verkligen att han var hemma. Men det är tur han kommer imorn =)




Som tur är så har Maria min underbara vän förgyllt min dag istället! :D
Vi har varit ute och gått en låååång promenad på hela 11000 steg. Tycker jag var mycket bra gjort av oss. Vi gick ett varv runt elljusspåret plus en vända på stan =) Skönt var det iaf!
Och grädden på moset så gjorde vi ett 50/50 pass på kvällen! Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: hanna

äh grattis:) vad gulliga ni är tillsammans:)

2008-10-19 @ 23:09:20
URL: http://youngae.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis Grattis! Hoppas det blir 444 år till :) Tack själv för en trevlig promenad och super trevligt sällskap.

2008-10-20 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0