Duktiga Tessan!!

Idag känns det som att jag bara har gjort nyttiga och väldigt nödvändiga saker. =)
Efter jobbet åkte jag till Striberg och lånade mammas symaskin. Sydde in mina arbetsbyxor lite. Ville inte ha dom som hipphopparbrallor :D

Sen följde mamma och pappa med mig hem och hjälpte mig städa på våran lilla trädgård. Mormor kom oxå ^^
Var verkligen på tiden kan man säga. Skulle egentligen ha gjorts för kanske två tre månader sen......ja, jag skäms!
Jag rensade allt högt gräs i häcken, och pappa snygga till häcken med en elsax. Mamma och mormor rensa ogräs mellen plattorna.
Sen var det bara gräsmattan som skulle klippas oxå.


Våran trädgård har aldrig varit så snygg iaf! :D
Synd att jag inte tog en bild hur det såg ut innan..

Har varit duktig med mina kläder oxå. Har kört flera maskiner och tom rensat och sorterat min garderob! :D
Nu ligger alla kläder i snygga högar i garderoben och inte i en enda stor hög haha.

Nu har jag precis varit och tränat i en och en halv timma =) Har jag inte varit duktig idag så säg? :D

Kommentarer
Postat av: Jess

Shit vad härligt det måste kännas! en riktig rensning! impad

2008-10-01 @ 21:49:42
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0