Äntligen!

Jag känner mig så glad nu för tiden! =) Allt är så bra och jag börjar känna mig nöjd med mig själv (för en gång skull).
Nu börjar jag känna att mitt hårda slit ger resultat. Och då blir jag lite mer motiverad ^^
Är stenhård med vad jag äter oxå.
Börjar dagen med en rejäl frukost iaf, som alltid består av en äggmacka och en tallrik med yogurt och musli! =) 
Sen på förmiddan är det lunch, eller rättare sagt middag för mig eftersom jag bara äter mat en gång.
På eftermiddan blir det frukt och ibland lite nötter. När jag kommer hem från jobbet innan träningen gör jag en riktigt frukt bomb :D Mixar fryst frukt med ca en dl yogurt och det blir sååå gott. Nästan som sorbetglass ^^
Sen äter jag inget mer....brukar slinka ner en liten fruktshot imellan oxå =) En sån där Knorr Vie ^^

Jag är verkligen ingen expert på mat och vad som är nyttigt och dant. Men jag tycker det funkar bra hittils. Och ja hoppas att det blir någelunda rätt iaf haha.
Den största skillnaden som jag känner är att jag inte är lika hungrig längre. Och framför allt inte heller sugen på saker och ting...



Min dag började iaf bra när jag satte mig i bilen och fick höra Kat Deluna på radion! Då är det svårt att inte bli glad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0