Varning för äckligt inlägg!!

Gissa om jag fick en chock när jag var på toan på jobbet och skulle spola och råkar titta upp i taket och fick syn på den här!!!!


Jag hatar spindlar! Men jag blir inte så rädd så jag bara skriker rakt ut, utan den går kalla kårar i hela kroppen.
Det där var det största spindeln jag nånsin har sett! Trodde inte det fanns så stora i Sverige haha
Jämför med ventilationshålet som är 10-15 cm i diametern..
Inte så konstigt att jag vart rädd va? :D
Tur att min kollega var modig iaf, hon spola ner den i toan haha.

Kommentarer
Postat av: dookie

Å FY FAAN! det var exakt en såndär bamsing jag dödade nere i tvättstugan för någon månad sen :S

2008-11-11 @ 23:10:58
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Richard

Fyfan vad äckligt! tänk om den hade trillat ner när du satt på toan och så hade du känt hur något kittlade längst ryggraden ;)

2008-11-12 @ 04:16:39
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: kicki

Blääää äcklig liten sak =&

2008-11-12 @ 07:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0