Kanon helg!

Måndag igen...
Men jag är inte depp =) Det är snart fredag igen.
Den här helgen har iaf vart hur bra som helst.
I fredags hade jag och Jonathan lite fredagsmys här hemma och käkade ost och kex och tittade på Idol. ^^
Vart alldeles chockad över att Robin E hängde löst. Han gjorde ju sitt bästa framträdande hittils!!

I lördags åkte vi in till Örebro på förmiddan, överaskade Kicki på hennes akvarieaffär. Då vart hon nog glad =)
Hon har så mycket fina fiskar!
Efter stängning följde hon med oss till Biltema medans hon vänta på bussen hem =) Väldans trevligt!
Jag och Jonathan gick sen och käkade på Efesos, min favorit restaurang. Hur gott som helst!
Senare på kvällen var det bio tajm! :D Fick äntligen se Låt den rätte komma in. Den var bra, men boken var nog bättre. Brukar ju alltid vara så. Men ja tror det var bra om man hade läst boken innan man såg filmen.



Igår var det ju pappas dag och det firade vi ju såklart =)
Dom bjöd oss på mat i Striberg (borde ju egentligen vart jag som bjöd på mat haha). Potatisgratäng med stek, mums fillibabba =) En riktigt söndags middag. Pappa fick en stor ask med Toblerone och en bowlingkväll på Strike av mig =)
Det var Maria som gav mig den brilljanta idén att ge bort en bowlingkväll. Det tackar jag för =)
Igår var jag oxå på Afroenergyn, var skit kul men det känns i ryggen idag vill ha lova. Man jobbar ju jätte mycket med ryggen så jag brukar få träningsvärk där varje gång =)
Ikväll efter jobbet är det boxar dags!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Klart ja blev GLAAAAD tessis <3

2008-11-12 @ 07:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0