Julstök..

Kalaset igår var mycket trevligt! Mammas och Pappas hus vart och kännas väldigt litet när alla 19 personer skulle fika på en och samma gång haha.
Gillar när hela släkten samlas, man njuter av varje minut. Och alltid får skratta en hel del =)

     

På kvällen så lagade jag och Jonathan god mat här hemma och drack lite gott vin =)
Kollade även på den gamla hedliga Vi hade iaf tur med vädret. Har inte sett den förut (kors i taket).
Tänkte jag skulle se den nya som kommer på bio snart =)

Idag har jag bara fått massa nyttigt uträttat ^^ Har städat, tvättat, bytt sängkläder. Och när jag ändå höll på så passa jag på att byta till mina nya julgardiner. Vart super nöjd, nu vart det genast lite julstämning här inne =)


Nu är det bara julstakarna och adventsstjärnan som fattas, men det blir inte förens nästa helg =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den var helt okey, Levde nog inte riktigt upp till mina förväntningar, trodde det skulle vara mer fart och coola efekter. Tror man sulle älska den om man var tonåring, då Tommy och jag kände oss gamla bland alla kidz! :P Men helt klart sevärd!

2008-11-24 @ 12:02:03
URL: http://vikstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0