Therese x 2

Ibland önskar jag att jag hade en superkraft :D Att kunna dela mig på två och ha en dubbelgångre! ^^
Specielt på helgerna, då önskar jag att det fanns två Therese.

För det är på helgerna som jag vill vara med Jonathan så mycket jag bara kan, eftersom det är bara då vi träffas.
Men det är ju även då som mina underbara vänner hittar på allt skoj! Som att gå ut på krogen och dansa tex, det roligaste som finns! =)

Finns inge värre än att säga nej och svika mina friends. Det är ju lixom helt klart roligast ju fler man är.
Och jag vill ju samtidigt inte att dom ska tröttna och tycka att man är törrboll...
Sen är det de sista jag vill att lämna älskling hemma en lördagskväll utan att ha nått att göra..
Det skulle jag verkligen inte vilja att han gjorde mot mig!

Haha vilket i lands problem jag har!! Men ja tror att mina vänner förstår, hoppas de iaf =)
Den här helgen känner jag bara för att ta det lugnt och ro om mig själv. Kramas lite extra mycket, ibland behöver man det.

Får tänka så att dom helgerna som klaffar med utgång eller nått annat skoj med brudarna blir ju då istället extra roliga och minnesvärda =)

Snart är det dags för en dag på jobbet, men fredagar brukar alltid vara roliga!


Kommentarer
Postat av: kristina johansson

du jag förstår ja måste ju va hemma med så ja måste oxå tacka nej man tröttnar ju inte tessis =)

2008-11-07 @ 14:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0