Shoppingdag!

Nu har jag två timmar på mig att bara ta det lugnt och njuta av min kopp kaffe som jag nyss hällde upp =)
Sen är det dags för träning.
Har städat idag två timmar på jobbet, sen drog jag in till Örebro och shoppa helt för mig själv.
Skulle ta kort på mina inköp men batteriet till kameran var slut så jag får ta bilder på dom sen.
Vart en tjockare brun kofta från Gina Tricot.
En gul/lila-svart/vit  lång skjorta från Vero Moda.
En grön t-shirt med två gulliga pingviner på från Cubus.
Ett par leggins från Lindex.
Och ett par stjärn örhängen från H&M i guld =)

Är mycket nöjd över mina inköp, speciellt skojrtan. Men jag hade velat haft en finare fest klänning av något slag.
Men det får jag väl leta efter på lördag...

När jag kom hem så lagade jag en super snabb och skit god middag.
Blandar bara cous-cous, majs-ärtor-paprika blandning och stekta falukorvsskivor. Och serverar med körsbärstomater och Creme Fraiche med tomat och basilika. Hur gott som helst! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0