Kortfattad helg =)

Scheisse va dålig jag är på att blogga under helgerna....
Även den här gick av bara farten.

I fredags när jag kom hem från jobbet så hade Jonathan lagat en riktig fin middag till mig ^^ Kunde man bli något annat än glad?
Som vanligt var det ju idoltajm, som alltid på fredagkvällar numera. Men efter den här fredagen vette fan om det blir lika kul och titta. Robin E åkte ju ut!!!! =( Han var ju helt klart bäst, undrar hur svenska folket röstar...

I lördags var vi in till Örebro en snabbsväng. Ikea och Marieberg. Köpte gardinstänger bland annat =)
På kvällen var det fest hemma hos Camilla =) Hon hade precis fyllt 23 år. Väldans trevlig kväll med lite sällskapsspel m.m.

Igår hade vi på jobbet temamöte hemma hos chefen, där hon även bjöd på tacos. En väldigt intressant och rolig kväll =)
Temat var alkohol och alkolism. Ett väldigt stakt och laddat ämne...skulle kunna prata i evigheter om det. Men det hinner jag inte nu =) Ska åka till jobbet men först måste ja hinna käka min äggmacka haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0