Helgen närmar sig!

Inte riktigt med nästan....snaaart är det helg! =)
Ser jag fram emot jätte mycket. Ännu mer roligare vart det när jag fick veta att Jocke och Maria ville komma till oss och fredagsmysa med oss imorn ^^ Ska bjuda dom på något gott att äta och så ska vi dricka glögg och julmysa =)
Vilken tur att jag har julpyntat lite hehe.
Jag och Maria kommer säkert kolla på massa gamla kort och skratta ihjäl oss haha. Brukar inte vara så svårt.

På lördag ska nog jag och Jonathan åka till Örebro och handla lite julklappar, bäst och börja nu lixom.
På tal om Jonathan, fan va ja saknar honom just nu!!! Fan....ibland är det inte alls kul och bo hemma själv på veckorna.
Han brukar ju komma hem idag, men den här veckan kommer han inte förens imorn...

Jobba hela dagen idag, var skönt faktiskt. Va skulle ja annars ha gjort?? Suttit framför datorn säkert..
Var och träna direkt efter jobbet, men det var väl inte så mycket och hänga i julgranen kanske...lite pensionärs varning =)
Jag tränar hellre step up, aeorobics eller afro dans tror ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0