Halloween!

Länge sen jag satt vid datorn nu...hela helgen har bara rusat förbi. Vips så var den borta! =)
Den har iaf vart hur bra som helst och hur jobbig som helst.
Fredagkvällen var toppen bra, vi hade en liten Halloween fest här. Bjöd på smörgåstårta och farlig bål haha.
Maria och Jocke var dom som var duktigast och klädde ut sig. =) Maria på en stark första plats, helt klart snyggast!
Jag klädde ut mig lite senare på kvällen och vart helt plötsligt Axel Rose haha.
Hur kul kväll som helst ^^

Dagen efter var inte alls rolig. Iaf inte innan kl 16:00 på lördagen =) Blää..
Till sist piggna jag väl till och då var det dags för nästa fest. Tack och lov i nyktert tillstånd.
Det var 90 tals dicso på hotellet =) Inga fel alls, men jag har väl aldrig vart ett fan av 90 talets musik haha.
En nostalgisk upplevelse blev det iaf. =)

Igår var det jätte fint väder ute så jag och Jonathan och Mikael (han bodde hos oss hela helgen) tog en promenad till Käpstabergets utsiktplats. Första gången jag var där men vi hittade dit tillslut =)
På eftermiddan skjutsade vi hem honom till Kopparberg. Och där vill jag lova, där var det rena rama vintern om man jämför med här hemma. Tänk att det kan vara sån stor skillnad på bara 5 mil. Fränt..

Har vart en jätte bra helg, men ja känner dock att jag inte har hunnit och "andats" efter en veckas jobb. Får ta igen mig nästa helg helt enkelt =)

Här kommer lite bilder från helgen :D

     
     
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0