What happens in Vegas

Rena rama sommaren ute nu, så underbart! ^^ Hela helgen har vart super!
Var väldigt najs och sluta kl 14 i fredags. Jag och Maria gick runt i solen på stan. Gick in på en klädaffär där vi genast vart sugna på att åka in till Örebro. Nora har kanske inte så mycket och erbjuda direkt. Sagt och gjort fem min senare satt vi i bilen påväg till Öret haha.
Vart en brun skjortklänning för min del. Mycket nöjd =)
Kanske visar en bild sen.

När jag kom hem var det nästan dags att åka in till Örebro igen hehe.
Jag och Jonathan såg filmen What happens in Vegas. Skit bra film faktiskt.
Nog för att man visste precis allt som skulle hända i filmen. Men inte gjorde det nått =)
Både Cameron Diaz och Ashton Kutsher (vet inte hur fan han stavas) är super härliga i filmen!
Kan starkt rekomendera den filmen.

Igår kväll var det grill fest hemma hos Marias syster. Gudans va gott det är med grillat :P
Och så fick jag hoppa studsmatta oxå, jävlar i mig va roligt det var haha.
Jag och Maria försökte ta några coola bilder när vi hoppa. Men 95% av bilderna vart ganska suddiga haha.
Kan nog lägga in nån sen, måste få dom av Maria först.
Riktigt roligt hade jag igår!! :D

Idag är det ju fortfarande stålande väder. Blir nog en timma eller två ute på sjön nu snart...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0