Shit vilken Magi! ^^

Shit pomfritt vilken MAGI! :D
Var ju hos frisören i onsdags, då tippdade hon mig om saltvattenspray.
Jag frågade henne egentligen om hon hade nå bra volym mousse men då sa hon att ja skulle prova det här istället.
Är val kanske det bästa jag har använt nånsin!! :D
Man sprutar bara i lite i håret när man har duschat, sen blåser man håret. Och det är så magin händer haha.
Vilken volym!! :D

Så vill du oxå ha lite volym längst upp i håret, pröva detta!!!

Idag ska jag jobba till kl 14, sen ska jag glida runt på stan med Maria =) I det fina vädret, kommer bli så skönt!
Sen kl 21 ikväll ska jag och Jonathan åka på bio!! :D What happens in Vegas, verkar vara en rolig film! =)

Kommentarer
Postat av: Tanja

fusk vill jag också se!! :D Hoppas den är bra! :)

2008-05-09 @ 13:42:42
URL: http://tanathradiel.blogg.se
Postat av: Mallan

Hey!
Mitt andra sommarjobb blir på Klotens fritidsby, kommer att bli nice, är där och praktiserar nu fram till midsommar..

Jo, så håller jag med dig med saltvatten sprayet..det är grejjer det :) Har användt det hur länge som helst å det är kanon!!
Sätt ut bild på nya frillan vettja´!
Kramen

2008-05-09 @ 20:47:42
URL: http://mallanbrallan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0