Provat ut en balfrisyr.

Äntlisch helg! =)
Kom nyss hem från Striberg, har vart där och provat göra en balfrisyr på Tanja. Tror det kommer bli riktigt bra ^^
Slapp laga mat oxå, vart bjuden på äkta svensk färskpotaits :P Gissa om det smaka bra!?


Tanja vart så fin! ^^


Håret


Ska snart iväg och vara lite frisör igen, ska fixa Maria och kanske Camillas hår.
Dom ska ut på krogen, men inte jag!!  snyft =(
Ska ju upp tidigt imorgon och rida! Börjar nästan bli lite nervös hihi.

Jag och Jonathan ska på bio ikväll istället. Vi ska se Inga Spår, har ingen aning om vad det är för film. Men enligt trailern verkar den spännande =)

Loke låg och sov på mattes tavlor som låg på bordet igår ^^ Knäpp katt haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sååååå djävla duktig Tezzan! Ta och bli frisör nu!!! Jag skulle lätt bli din kund:)

2008-05-18 @ 13:14:15
Postat av: Maria

Hehe glömde skriva att det var jag som skrev det förra....

2008-05-18 @ 13:15:35
Postat av: Tanja

Det blev jätte fint tack så mycket!! :)

2008-05-18 @ 23:31:13
URL: http://tanathradiel.blogg.se/
Postat av: Elina

Åh, vad fin Tanja är! Och hennes hår är jättefint, så måste hon ha på balen! :D

2008-05-19 @ 19:19:51
URL: http://reko1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0