Mikael Nyqvist i filmen Män som hatar kvinnor.

image172

Hur ska jag orka vänta ett helt år tills filmen "Män som hatar kvinnor" ska komma ut?!?!
Vart så glad när jag fick veta att Mikael Nyqvist ska spela Mikael Jävla Blomqvist haha.
Han är verkligen en av Sveriges bästa skådespelare.
Och jag tror hon kommer passa jätte bra som rollen Salander.

Jag är vekligen fast i dom där böckerna. Nu håller jag på med "Luftslottet som sprängdes", har ungefär halv kvar. Såå himla spännande. Och att dom kommer ut på film är ju hur bra som helst.
Kommer nog bli en dunder succé!

Hur ska jag orka vänta!? Och vad ska jag läsa när jag är färdig med boken?

Kommentarer
Postat av: Tanja

Soo true! han är skit duktig!

2008-05-09 @ 13:43:35
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0