Mat mat mat...

Känns som att jag har hunit med mycket idag och klockan är bara halv fyra.
Åkte iväg och träna med Jonathan efter frukosten, åkte hem och duscha och sen bar det ut på sjön.
Försökte få en och annan gädda, men utan resultat.
Var kanske för fint väder ute, vad vet jag?

Har vart inne och handlat lite mat som nu står på spisen. Blir kyckling och ris. Jag är hungrig :P

Igår var vi in till Örebro och gick lite på stan. Jag köpte mig ett par bruna korta skorts och en gul topp.
Passa jätte bra ihop med varandra. Jonathan hitta 4 tröjor (avis) =)
Köpte en ny telefon oxå, en sån där fräsig kobra telefon som man hade på 70 talet haha.
Nostalgi or what? ^^

På kvällen åkte vi hem till mamma och pappa och hälsa på. Käka smörgåstårta och grejer :P
Fick bli en lugn helg denna helg, vilket var väldigt skönt...men vissa stunder ångra man sig kanske lite att man inte var ute och svängde sina lurviga men mina sköna brudar. :P
Men det kommer fler tillfällen till det med! =)

Nu är det maaaaaat!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0