Imorn är det min dag! =)

Om två timmar är jag 22 år :D Läskigt vad åren går fort. Bäst och passa på och njuta innan man blir 30 :D Vipps så har man fyllt 30 haha. Nädå jag bara skojjar. Inge fel med och vara 30. Det är väl då livet börjar?

Märks verkligen att sommaren är på gång på jobbet. Det bli mer och mer folk nu på en helt vanlig dag som tisdag.
Så fort solen kommer fram dessutom. Då måste man genast inhandla "lite starkare dycker" haha.
Gör ju inte saken bättre heller när mitt jobb råååkar ligga granne med Noraglass heller. Fan säger jag bara. Springa runt där inne på jobbet och hela tiden se folk sitta utanför i det soliga vädret och njuta av en god glass. :P
Ser ju så himla härligt ut, man vill bara därifrån och gå ut och njuta själv =)

Måste dessutom hela tiden gå runt och tänka: NEJ jag ska INTE ha en glass idag, STÅ emot, gå inte och köp, hur sugen du än är :D
Noraglass får flytta helt enkelt haha.

                          

Imorn blir det nog en bra dag, känner det på mig.
Ska bara städa imorn så det är skönt. Sen kommer mamma och pappa och grattar mig.
På kvällen så jag jag till Linde och kolla på min systers avslutningskonsert =)
Hon ska sjunga två låtar solo, kommer bli så spännande =)

Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS!!!!!! Min snygging:)

2008-05-28 @ 14:53:30
Postat av: Jess

GRATTIS TESSAN!!! :D :D Visst e det härligt att va 22??!?!

2008-05-28 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0