Hurra hurra! :D

Min dag har varit jätte bra! =)
Beställde fint väder oxå, och det man ju verkligen säga att ja fick! Halleluja! :D
Mor och far och mumma och vaari kom och fika på förmiddan. Fick en stor uteblomma, pengar och ett jätte fint vinställ.
Lite senare kom Merja och Tony med grabbarna. Det var skoj, vart kalas fast ja inte hade tänkt och ha det =)

Imorn blir det kalas med min syster =)
Var och kollade på hennes avslutningskonsert i Linde. Gissa om hon var duktig!!? Hellyeah! =)
En låt tillägna hon mig bara för att det var min födelsedag, gu va rörd jag vart ^^
Synd att jag inte fick med hennes framträdanden på film...hm..

Nu är jag väldigt trött iaf, är hårt och fylla år. Och det lär väl bli jobbigare med åren haha.
Just nu önskar jag helst av allt att min älskling var hemma....
Men men får vänta tills imorn kväll...

Kommentarer
Postat av: Tanja

Kul att du tyckte om det! ^^

2008-05-29 @ 23:24:36
URL: http://tanathradiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0