Förvirrande med fredag!

Yeah!! Nu är det helg...igen!!
Har haft en rätt najs dag på jobbet iaf, kan nog bero på att vi var så många som jobba idag. Man hann med så mycket.
Sen har det ju vart extremt najs med en röd dag sådär mitt i veckan oxå :D
Kändes verkligen som att det var söndag igår.

Valborg var oxå mycket trevlig. Jobbade till 15, sen börna jag hem fort sam fan och gjorde mig iordning och fixa käk.
Hade nämligen bjudit hem alla mina goda vänner på fest! :D
Bjöd på varm smörgås tårta, smaka smaskens!
Alla vart lite småtrötta redan vi elva tolv =) Alla hade vi ju jobbat hela dagen, så det var ju inte konstigt alls.
Mycket trevligt hade va iaf :D
Lite bilder kommer nog senare ^^ Ska nog kanske få några av maria =)

Nu står Jonathan ute och grillar, ska bli gött de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0