Eurovision ett stort frågetecken!?

Vad ska man säga? Fattar ingenting helt enkelt. Stum. Ett stort jävla frågetecken iaf haha.
Eurovision song contest, vart är det påväg?
Har människorna där ute ingen musiksmak eller?!
Charlotte som var favorittippad överallt verkade det ju som, men det märkte vi ju inte igår iaf.
Stackars Charlotte. Visade sig ju dessutom att hon inte var bland dom tio bästa i semifinalen heller, utan det var juryn som valde henne till final...
Va ska vi behöva skicka nästa år för att det ska gå bra?
Christer sjögren kanske hahah

Vart ju ganska förvånad att Sverige gav tio poäng till min favorit Bosnien-Herzegovina. Riktigt bra haha.
Trodde det var bara jag som älskade den låten.

Och sen Björn Gustafsson. Jävlar va roligt det var! Efter det där fiaskot kunde han verkligen skämta och vara lite ironiskt. Modigt och bra gjort av honom tycker jag ;)

Kvällen var för övrigt hur rolig som helst!! :D
Skrattade såå mycket! Och maten vart hur god som helst, gissa om vi var mätta haha. Finns det nå bättre än grillat på sommaren?
Skit kul kväll helt enkelt, synd bara att den inte slutade bättre :) En vinst hade setat riktigt bra..

Idag ska vi ha lite kalas för mig, Jonathans familj kommer och fikar i eftermiddag.
Strålande väder är det ute oxå, kan inte bli bättre.
Nu längtar jag extremt mycket till semestern!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0