Cykelplaner i kras.

Hade planerat att jag skulle cykla till jobbet imorn, men dom planerna gick inte så bra.
Hade punka på in cykel =( Måste åka och köpa ny slang i helgen. Får väl börja cykla nästa vecka helt enkelt.
Detta var en av mina drasstiska planer till att komma iform till sommaren haha.
Kanske det kommer hjälpa.

Var på boxning igår med Maria och Camilla på Järntorgsskolan. Var faktiskt roligt och väldigt svettigt =)
Har träningsverk i varenda muskel idag.

Följde nyss hem Simon och Ludvig, dom har vart här en stund och lekt med katterna =)
Katterna gillar när dom kommer och det är tur att jag har så snälla katter som står ut med det mesta haha.
Är bra att dom kommer hit ibland och roar dom.

Snart har jag mumsat i mig en hel ask med körsbärstomater haha. Mums ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0