Afrikansk dans!

Igår kväll när jag kom hem var sängen extra skön att ligga i! Somna på störten.
Efter jobbet körde jag och Maria & Camilla ett boxningspass. Mycket roligt, men jobbigt =)
I söndags kväll så var jag och Maria och provade på Afrikans dans och Yoga. Den afrikanska dansen var sjukt rolig :D
Så det kommer jag verkligen fortsätta med i höst när det drar igång på riktigt.

Jonathans familj var här i söndags och kalasade mig. Fick jätte fina presenter. Av Maria och Jocke fick jag en shoppingdag i Sthlm med Maria :D woho!! Plus en jätte stoor vacker Occidé och ljuslycktor.
Av Jonathans mamma och pappa och syster fick jag ett par jätte fina Pilgrim örhängen =)

Imorn ska jag ha kalas för min familj. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0