Top Model

                           image101

Har kommit fram till varför jag gillar och titta på Top Model så mycket =)
Det programmet innehåller två saker som är av mitt största intresse.
Det första är fotograferingen! Shit vilka snygga bilder dom tar, det bästa med hela programmet och se själva slutresultatet. Väldigt skickliga fotografer har dom med. Vill oxå kunna! =)

Sen det andra är själv stylingen av modellerna. Sånt tycker jag oxå är skit kul. Älskar att sminka och fixa håret på folk. Har faktiskt haft lite tankar att utbilda mig inom det. Just nu har jag några personer som jag brukar få fixa och dona på haha. Dels min kära Maria =) Gosh i love her hair! Alltid så kul och göra henna snygg för fester och så.
Sen klipper jag Jonathan och hans bror =) Brukar även få klippa några fler i min släkt. Tycker det är så roligt!
Alltid så kul och se i top model hur dom stylar modellerna, dom blir ju jämt så snygga ^^

______________________________________________________________________

Finns bara ett ord att säga hur jag känner mig just nu....
TRÖTT med skit stort T!
Orkar inte mer..

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag tycker lätt du ska utbilda dig till frisör eller stylelist :D

2008-03-06 @ 21:47:31
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0