Super helg! =)

Ops har inte blivit mycket bloggande under den här helgen inte =(
Kan nog bero på att jag har haft så mycket och göra, har varit en händelserik helg och framför allt rolig!

Kände en stor lättnad när jag gick hen i fredags kan ja säga, hade haft en hård vecka :P
Detta "firade" jag och Jonathan men en god middag, bestående av entricot (vet fan inte hur det stavas, köttbit iaf haha) klyftpotatis och tztatziki. :P Smakigt värre, och till det vart det en flaska röd vin, väldigt god sådan. ^^
Hejsan hoppasan så vart vi på fest humör haha.
Vi åkte in och hälsade på en av Jonathans klasskompis, där även andra av hans klasskompisar var. Mycket trevligt måste ja säga =) Roligt när det händer lite spontana och oväntade saker.

I Lördags åkte vi först och hälsade på mina päron, där det även bjöds på mat. Väldigt snällt tyckte vi =)
Kl fem skulle jag vara hemma hos Kicki. Där vankades det en riktig tjejfest! Kicki hade ordnat ett sminkparty.
Var en tjej som kom och visa och berätta om sina sminkprodukter. Vi kom ju osminkade till festen så vi fick själva prova på alla saker. Var riktigt roligt! =)
När vi hade gjort oss så snygga och vi alla var på fest humör passade det ju jätte bra att dra vidare in till Klaras.
Där dansa vi loss värre kan jag säga, hur kul som helst! :D
Väldigt lyckad kväll måste ja säga!

image102
Jag och Maria på Klaras =)

Efter två dagar festande på rad var man väl kanske lite trött hehe.
Men inte kunde man slösa bort den heliga söndagen heller. Tidigt på söndagförmiddag åkte jag och Jonathan ut till båten. Vi la i den i sjön, fiske premiär 2008 =)
Efter lite slit med att väl få ner båten i vattnet tog vi oss en repa runt på sjön.
Åkte runt en bra stund och tänkte att vi inte skulle få nån firre bara för att det var så kallt. Men gissa vem som fick ett hugg tilslut :D Jo jo självklart var det jag haha.
Tyvärr han jag inte få nån bild på fisken. Han hade lite brottom ner i vattnet igen. Men det bidde iaf en gädda på strax över 1 kilo.

     
Jag och Jonathan på sjön. Haha mitt hår ser lite kul ut ^^

Nu är det måndag och ny vecka. Är ledig på torsdag, då ska jag till frisören. =) Ser jag fram emot.
Nu står maten på spisen som förhoppningsvis snart är klar.

See You!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0