Some pics.

            image123
Min lilla snutt var hos veterinären idag. Det var dags för kastrering. Här har han precis vaknat....lille skrutt =)

   
Tänk när Loke var så här liten ^^ Han har vuxit så himla fort.
Min lilla bäbis.


                       image126
                     I påsk kom mina favorit gubbar på besök. Dom var så fina så! =)


                           image127
                     Usch det kommer dröja myclet länge innan jag äter godis igen!! :P


Är fortfarande inte frisk från min hemska magsjuka =( Mår iaf inte lika illa som igår. Försökte äta lite idag men det gillade min mage ej.
Den är upp och ner!

Ikväll blir det att se på nya serien Barnmorskorna. Älskar bäbisar =) Kan hända att man blir lite avskäckt av att se förlossningar, eller kanske tvärtom? Återstår att se, spännande...

Kommentarer
Postat av: dookie

oj vad stor loke blivit! hihi, sötis.
och grabbarna har också blivit stora! kommer ihåg när du visade bilder på dem, då var dem bebisar :D

2008-03-26 @ 20:12:22
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0